Börja Blogga!!

Så nu ska jag ta o testa detta me blogg... se hur länge jag orkar detta.
Kul kanske eller tråkigt, men jag måste testa.
Sitter på jobb o väntar på att få sluta så kan ju passa på o blogga lite.

Måndag igen, vad helger går fort.
Nån nytta gjorde jag inte för den delen. Får ta o skärpa mej lite.
Men det är februari månad o vädret e så himla tradigt så man vill bara ligga hemma o glo på film, med en mysig kille. Som jag visst aldrig hittar, ett evigt letande efter mr right tycker jag d e.

SD undrar jag vad d e för sida egentligen, tycker mest d är en sida där d e en tävlig om vem som ligger me flest på sd. Tråkigt tycker jag, när man e så här över 30 vill man lite mer i livet.
D känns som d var något man gjorde vid 20 år ålder...
men men ändå e man med där... konstigt nog. Men man hoppas väl ändå på att träffa "honom"

Slutar jobbet snart, så ska jag köra till min goa vän Cissi o äta gott o snacka skit. D e härligt me vänner, vad skulle man gjort utan dem. D e där ialla väder, om man e ledsen glad eller arg så e man alltid välkommen. Kram på er alla mina vänner...=)



För d som inte vet så SD= Spraydate

ha en mysig kväll allihopa


Kommentarer
Postat av: HeleneV

Hej Malin! Kul att du också skaffat blogg! Har lagt till sidan till mina favoriter så att jag kan kolla regelbundet.

Kram

Postat av: Malin

Ja.. tänkte d hade varit en kul grej=)
Kul att du hittade hit.

2007-02-13 @ 06:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback