inget..=(

nope bidde inget jobb där...*snyft*
Men jag får hoppas på nästa jobb istället o hoppas d går bättre, ska ju dit en andra gång ju så d ser lite lovande ut.

Kul att folk kommenterar mej, jag kräker mest ut vad jag tycker o tänker, säkert helt fel i vissas ögon , men d e d som e kul att vi tycker ju olika....Men skriv gärna era namn så man vet. Lite tradigt me anonyma människor.. o därför jag bloggar för o säga vad jag tycker...

Nee man ska väl inte klaga på nått o ja alla utbildade o d som har hög lön skiter inte i sina barn. Men d känns lite så när man jobbar. Att jobbar du inte 24 timmar om dygnet så kommer du ingenstans i arbetslivet. o då får du ju sluta tänka på barnen för att kunna jobba som samhället vill.
Men tycker d e synd att skillnaderna e så stora idag. Vi bor ändå i Sverige o där tycker man inte d ska vara så som d e här idag.
 nee godnatt me er



Kommentarer
Postat av: HeleneV

Oops, det var jag som glömde skriva mitt namn. (Det brukar fyllas i automatiskt.) Självklart får man tycka olika, men jag tror alla kan känna igen sig i det du skriver, oavsett utbildning och oavsett lön. Livet är tufft och av olika anledningar för alla.

2007-02-19 @ 23:31:18
Postat av: HeleneV

Jag igen... håller tummarna för dig på nästa jobb!!

2007-02-19 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback