Nervös!

Imorgon gäller d... då e d andra intervjun. ska träffa  arbetskamraterna imorgon o se om d tycker om mej...
Så shit vad jag e nervös. O förskyld e jag , ögonen bara rinner hela tiden o jag gråter inte... så sjukt jobbigt.
Sitter här o bläddrar på spray efter drömprinsen.... suck.. tror jag kommer vara singel lääänge...
Varför bor alla söta goa killar 100 mil bort....WHY????
Får sitta här i min ensamhet resten av livet.. kanske hittar en söt gubbe när jag sitter på ålderdomshemmet...=)
Usch så negativ jag e.. ne ska bättra mej..Men såg the holiday o han killen där i filmen e ju så underbar varför gör d inte fler killar så... men men d e ju en film... Sån kille existerar väl inte
nee ska ta o glo lite på tv o tänka på nått annat än jobbet...får jag jobbet så e d en som firar rejält... jag skulle bli överlycklig...

Godnatt me er o sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, censura ojoj e den så farlig haha :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback