På väg till jobbet...


Godmorgon!!

Vaknade upp rätt så utvilad.. men sen när man kom på man skulle till jobbet så hade jag velat dra täcket över huvudet o sova vidare..
Men kom iväg i tid hann faktiskt tanka oxå=) Bra så man inte stannar på vägen nånstans..
Ska skicka iväg en ansökan nu, d ringde igår o d hade visst blivit av med halva ansökan.
Ska på intervjuv i morgon på Coop så nu hoppas jag att jag får d jobbet , d verkar vara ett jätteroligt jobb, o bra lön e ju inte helt fel. Intervjuv på valentinesday kan ju inte bli helt fel faktiskt, d måste ju bara ge mej jobbet=)
Tog ett kort på väg till jobbet så ni ser hur pigg o glad jag e för att åka till jobbet, o detta härliga väder blir man så lycklig över. Läääängtar till sommaren...

nä nu ska jag dricka lite kaffe så jag vaknar, ha en härlig dag allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback