snart lunch!

Nu börjar d närma sej lunch iallafall, så har halva dagen gått.
Fattig som jag e så blir d en macka till lunch, om ingen stilig o trevlig man bjuder en på lunch=)
Jag som e så trevligt sällskap så måste ju bara nån bjuda mej på lunch.
I morgon Valentines day... hrm undrar om man får nått kort eller nån blomma. Finns d någon romantisk kille kvar i denna värld. Pratade med en tjej på spray om d, d brukar vara dåligt med d på valentine ändå hade hon försökt tjata sej till d=) Funkar kanske inte så bra.
Men vi kvinnor försöker hålla hoppet uppe för den manliga rasen, d kan inte vara så att romantiken har dött ut.
Hrm min bild på spray e fortfarande inte godkänd, undrar vad som e fel på mej nu... d har gått 4 dagar. Får kanske ta en med mindre kläder *ler* känner mej lite mobbad för jag inte får ha nån profilbildfaktiskt, så synd d e om mej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback