Söndag!

Så var d slutet på helgen..trist.
Vaknade av att min son Oliver kom in kl tio i åtta o frågade hur länge jag skulle sova egentligen.
- Jag har varit uppe jääättelänge väntat på att du ska vakna säger han=)
Så man fick ju ta o gå upp, baka scones o äta frukost när Caroline vaknat ett par timmar senare...

Melodifestivalen igår var rätt ok tycker jag. Tycker d var synd att Magnus åkte ut. Han var bättre än så tycker iallafall jag. Så snygga skor tjejerna hade på sej, önskar jag kunde köpa en massa skor jag me... men men e man ensamstående får man nöja sej me skopunken...suck.
Min favortt gick iallafall vidare, Måns, snyggare kille får man leta efter. Varför hittar jag inte en sån kille?? Snygg sexig o alldeles underbar=) Hrm kanske jag har för höga krav för att hitta min drömprins kanske=) Nee jag väntar på d stora klicket, när man blir så där jätteförälskad i en person. D e en sån härlig känsla när man hittat rätt.

Nu har vi varit ute på dagen promenad me syrran o kusinerna o min mamma var visst hos syrran, så vi blev några stycken.
så nu e man lagom nerkyld o sitter o försöker värma sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback