Test : Realitycheck!

Fick en utmaning av Jessica o göra denna från hennes blogg så here goes=)

10. Kändis som jag skulle vilja äta fisksoppa med:
Jude Law, så kan man sitta o dregla lite=) han e ju såååå snygg o helt underbar.
9. Kasta jag senast i papperkorgen :
äppelskrutt...
8. Tänker jag på när jag hör makaroner:
fattig
7. Denna person kysste jag senast :
En go kille♥
6. Så mår jag dagen efter en lyckad fest :
Hrm bra hoppas jag, blev d för mycket dricka så ligger jag nog under täcket resten av dagen=)
5. Sveriges stolthet är enligt mig :
Greta Garbo
4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
spetsklänningar
3. I baren beställer jag helst :
Vin
2. Det hade varit kul om X hade styrt sverige :
Di Leva - snacka om flummigt samhälle men vi kanske hade varit lyckliga=)
1. Hade jag viljat ha i min hand nu:
anställningskontrakt på Ecotrans

Så, nu vet du lite mer om mig. vem hade du ätit fisksoppa med? :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

spännande :D dileva hade varit coolt:D
länka gärna till mitt namn i texten "jessica". tack.d

Postat av: Magda

Hmm, jag skulle nog också säga Jude Law, han är så het så man dör!:P

2007-03-01 @ 12:05:48
URL: http://magdab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback