Valentines Day

valentine
Så då var d alla hjärtans dag!
Den dag på året vi singlar känner oss som mest ensamma. När man ser på alla lyckliga o förälskade par, som får en o undrar om man en dag oxå kommer vara förälskad. Så mysigt me alla blommor o romantiska middagar.
Kom till jobb idag o märkte att jag e helt själv här idag, kul d e då. Inga hjärtbakelser blev d visst här på detta jobbet. Tråkiga killar som man jobbar me, ingen romantik här inte. Bara jobb jobb jobb.
Men e sak e bra, ska på intervjuv idag på Coop inköp o logistik. Hoppas verkligen jag får d jobbet, kommer skrika av glädje.. d skulle vara den bästa alla hjärtansdag presenten.
Fick ju ett kort av Oliver i går så jag e har fått mitt kort. Tur man har sina barn som tycker om en=)

Vill önska alla min vänner o alla som läser här en  HAPPY VALENTINE!!! Puss på er allihopa=)

Kommentarer
Postat av: JoHo

Önskar dig detsamma!
Puss och kram
JoHo

2007-02-14 @ 10:43:38
Postat av: HeleneV

Kram på Alla Hjärtans Dag! Lycka till på jobbintervjun! Håller tummarna!
/Helene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback