Midsommar i Göteborg!

Camilla o jag var sjukt trötta på våra jobb o kände vi behövde åka bort,
så vi bestämde oss för att åka till Göteborg över midsommar.
Fredagen  kl 9  körde jag hem till milla o plockade upp henne o vi började köra mot Eslöv men vid gårdstånga kom jag på att jag hade glömt mobilen... hrm virrpanna nr 1, vände o körde hem igen=)
Så ett nytt försök, o d gick bättre, vi körde Eslöv, Landskrona för att slippa de trista vägarbetet vid Lödde.
Körde förbi björkhagen till mammas hus o vi sprang ut  ösregnet o tittade in i alla fönsterna
 så fint huset har blivit. Ska bli kul o se är de flyttat in.
Sen körde vi ut på motorvägen igen o börjar köra mot Göteborg, vid hamstad kommer vi på den briljanta ideen o följa en en väg som hette hallands kustväg o en blomma skulle man följa. Så vi kör av motor vägenimage129

men efter Falkenberg kommer vi på att det måste vara han som har Ullared som kommit på kustvägen för helt plötsligt var vi på väg till Ullared. Så vi svänger av o hittar en annan liten väg som bär till Varberg o följer denna väg i ösregnet=)
image130

Efter Varberg så tröttnar vi på dessa småvägar, vi är kissiga o hungriga o inga mysiga småkogar är öppna. Så vi kör på motorvägen igen.  Tlls vi bara måste kissa o kör av där det är skyltat en mack o vi kör o kör o kör men ingen mack i synhåll, hrm var e macken??????? men till slut kommer vi till en by som heter Åsa o hittar en mack Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sen kör vi mot Göteborg äntligen nu stannar vi på motorvägen till vi är framme... 
Vi checkar in på Scandic Rubinen o går upp på vårat fina rum


 image131
hahah vi fick ett barbapappa rum
fint var d ialla fall

image132










Ne inte vara på hotellrummet nu måste vi ut o se Göteborg.......
Vi går ut i Ösregnet går går runt lite o kolla läget
image133
så fin man e när man e helt genomblöt
vi gå o käkar gooo mat på Hard Rock Cafe o dricer Rödvin..... mums....
tillbaka till hotellet...
Dricka vin duscha o göra oss fina
image134
fina vi blev=)

vi styr vi kos till
Hard Rock cafe igen
image135image136
Drcker några goa drinkar o kollar på alla fulla människor... hrm inte mycket o ha här, fulla o odrägliga
e visst alla i kväll, vi ska precis upp o dansa o får syn på en tjej, hrm jag önskar jag hade fotat henne, gud så äcklig hon var, stupfull oxå... jaja ni missade verkligen en syn på dansgolvet. bestämde oss för att inte sno hennes ramplljus o går därifrån. Kl e ändå halv 2 så kanske dax o gå o lägga sej.
jag somnar som en stock innan jag landade på kudden.

Vaknade o äntligen ska vi få äta vår frukostbuffe, mums så gott d var me frukost.
Går en runda i Göteborg innan vi ska åka hem
hittar en kul skylt

image137


image138

måste bara visa.. tog en bild i hissen , d bidde e kul bild=)




Kommentarer
Postat av: HeleneV

Kika gärna in på bloggen till vår nystartade förening:
http://varmlandsscrapostampel.blogg.se
Kram

Postat av: Emma fd Gustafsson

Hej Malin!!!
Läget?
Jag bor i Småland nu... vore roligt att höras av. om detta kommer fram till dej kan du väl bara skriva "hej!" Ha det gött! din gamla klasskompis Emma

2008-04-24 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback