Första dagen!

Vaknade av nån musik hördes, tänkte d var grannens väckarklocka. Men när jag gick upp såg jag att Oliver satt o tittade på tv. Att han orkar gå upp så tidigt alltid, så morgonpigg kan man ju inte vara.
Körde i väg till jobb o skulle ta en genväg men den gick visst inte dit jag trodde så jag fick gasa på o köra tillbaka.. Att man inte lär sej,  d e bättre o ta dne väg man kan ju. jaja jag kom fram tillslut o i tid=)
Har gått igenom alla debiteringar idag, så huvud ett lite snurrigt. Ska gå o lägga mej tidigt så hjärnan funkar imorgon igen. Men d e kul, alla e jättesnälla.. än så länge iallafall.

Nu har man lagat mat ätit o diskat o lagt kidsen, den ene iallafall. Får se när jag får carro isäng. Sitter man här vid datorn o chattar lite o klickar på spraydate.. hrm... konstiga människor d finns.=)
Men tur d finns några goa killar kvar som e singlar så man har nån o prata me. Får se om d bli nån Love av d nån gång=)

Godnatt me er


Kommentarer
Postat av: HeleneV

Jag har en utmaning till dig... kika i min blogg så får du veta mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback