Free Tomorrow=)

Tisdag idag, på jobb var d mycket o snurrigt som vanligt.=)
På lunchen körde vi ner i Christians fina Bwm tll västra hamnen o käkade o kollade in folk.
Efter jobb körde jag till Make up store, d skulle ha en modevisning så en massa killar o tjejer blev sminkade, tänkte nästan ta o hjälpa dem=)
Men fick handlat lite, se så mycket jag handlade=)
image76
den blåa ska jag ha till min dotter på fredag, d har tokdag i skolan o hon ska klä ut sej till Avril Lavigne.
I den nya videon har hon tror jag sån ögonskugga.. får kolla så d e rätt
image77

sen åkte jag till jysk o handlade en spegel till Carro. Sen röjde jag runt i hennes rum så nu e d fint=) Hoppas hon tycker om d.
Nu sitter jag här o undrar lite vad jag ska göra i kväll, e ju ledig i morgon........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback