Funhouse

Idag vaknade jag av att d kom in ett självlysande monster i sovrummet=) min son hade visst en sån tröja på sej o kom från toan in i mitt mörka sovrum.. såg rätt kul ut faktiskt.
Sen fixade vi oss iordning o åkte in o hämtade mamma, körde sen till funhouse så ungarna fick leka. carro o alex spederad mesta tiden med ett par jobbiga o bråkiga tjejer som var efter dem. men d var svettiga o hade haft kul iallafall. När vi skulle gå var Carros jacka borta... hrm kul... får se om den dyker upp. Så hon fick en funhouse jacka så länge. Så typiskt att d ska ta hennes saker.
Jaja får åka till Nova imorgon o handla en ny jacka då, inte mer o göra.

Sen körde vi hem till mamma o käkade o jag fixade lite me datorn o nån film hos mamma 
Nu sitter vi o kollar på melodifestivalen o än så länge har inte våra favoritor gått vidare suck men men sånt e livet.
Får se vilka d blir i slutändan... spännade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback