Lördag!

Lördag morgon, trodde jag skulle bli sjuk igår, alla på jobba har haft influensa, bara jag o Johanna kvar. Så både hon o jag mådde kasst i går. Men nu fick jag sova ut så jag mår bra idag. Men kanske ska hoppa över att träna så jag inte blir sjuk. Ska ju ut me Syrran o en tjej från spray ikväll o dansa i Malmö.  Måste jag ju hålla mej frisk så jag klarar d. Ska bli kul faktiskt. Var ett tag sen jag var ute i malmö ju.

 Kollade precis på en film som heter Even Money  me Kim Basinger o Danny Devito, handlar om männiksor me spelberoende, Hemskt när man sitter í den sitsen o har spelat bor familjens besbaringar o måste vinna tillbaka pengarna. D blir ju bara värre o värre. Skönt att man inte e i den sisten sånt helevet d måste vara.

I dag e d melodifestivalen, spännade o se vem som vinner, själv hejar jag på Måns låt Cara mia.. den e bäst tycker jag. Hoppas den vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback