måndag kväll

Så har helgen gått, jobbade i Söndes. Skulle lära mej helgarbete så Jag följde me Anders o han lärde upp mej,
eller lära o lära=) han e inge vidare på att lära ut *fniss* men han e go. D gick bra iallafall...
Sen stack jag till Funhouse o hämtade Carros jacko som hade dykt upp igen. Sen tänkte jag åka till mobila o shoppa lite men så mycket folk d e där o jabbiga människor.. fick panik o ringde Paula.... vi måste fika i Lund o njuta av solnen.... Ja sa hon o så körde jag till henne o vi gick en runda i lund köpte oss en sojalatte o satte oss vid domkyrkan o solade.. Såååååå gött d var. Fast Paula tog inte av sin mössa, hon o jag e frusna av oss så vi satt påklädda i vinterkläder o solade. Lite varmare får d vara om jag ska plocka av mej... ska vara varmt då=)

Idag var d dax i jobba igen... Johanna var sjuk så jag fick klara mej själv... men d gick fint. Bara 4 dagar kvar sen slutar hon... hjälp hur ska detta gå??? Har jättegoa arbetskamrater så d hjälper mej.. så skönt  me goa arbetskamrater... kan inte ha d bättre än mej ju=)

Fick me mej en massa vinglas o groggglass idag från jobb, vi sålde baren me allt i=) nån som betalar 1500kr för en sån men ok... vi fick pengar så vi klagar inte. Men glasen fick d inte så d tog jag, delade me christian o Anders oxå så klart.
Fick en försenad julklapp oxå av jobb, ett spel boardgame, retro heter d. D e från 15 år så får se om man får nått vuxet sällskap nåndag så man kan spela d.

E ledig på onsdag, kommer kännas konstigt o vara ledig mitt i veckan men oxå sååå skönt. Ska till Lasse o klippa mej,ska bli underbart. Längtar redan. Sen ska jag träffa mamma o vi ska shoppa present till Oliver. Han fyller ju sju på fredag.... hipp hipp hurra=)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback