Olivers Födelsedag!!!

Vaknade i morse kl 6, dax o fixa iordning Caroline till att bli Avril Lavigne...
Först håret, skulle sättas upp o färgas sen allt smink.. så här blev hon:
image80image88image83

Jag tyckte hon blev fin.
Sen var d jobb som gällde, lite sorligt för Johanna slutade idag...snyft... trist att hon skulle sluta, men annars hade jag ju inte fått jobbet ...  men jag kan ju fortfarande träffa henne... får köra till sjöbo en dag.=)

Sen kl 17 körde jag hem... kl 17.01 för 7 år sedan födde jag Oliver=)
Åkte hem o skulle plocka upp Carro hos en kompis men hon svarade inte på sin nalle o jag hittade henne ingenstans.. så jag åkte hem... då får hon gå hem om hon inte svarar.

Min mamma var hemma hos mej, hon hade hämtat Oliver på fritids för d e hans födelsedag.
kom hem o så svarde Carro tillslut o då var mamma såå snäll som åkte o hämtade henne...
Lagade Oliver favorit mat... Spaggetti m köttfärssås o sen åt vi tårta
image85
image87



Go tårta...
Sen fick han presenter av mej, en stjärnkikare, lego, rymduppfinning o Sonic Rush till Nintendo Ds.

Nu ska jag ta d lungt, imorgon ska jag byta däck o ha kalas för pappa m familj o syrran o hennes kids.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback