Utmaning

Jag har blivit utmanad av Helene att i bloggen skriva 6 underliga saker om mig själv och sedan skicka vidare utmaningen. Reglerna lyder så här: 


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Det var ingen lätt utmanig. Allra först tänkte jag "men jag har väl inga underliga saker för mig", men sedan kom jag på den ena efter den andra och man blir nästan lite rädd för sig själv. ;) Men om det egentligen är underligt det är frågan. För vad är egentligen normalt? Här är i varje fall min lista:

1.   Jag måste ha musik på i köket när jag lagar mat så man kan dansa o sjunga *rodnar*

2. När d regnar ute så kör jag alltid me full fart i d stora vattenpölarna så d stänker... kul..

3. d mest underlia e nog att jag måste följa melodifestivalen varje år.. hrm skulle nog behöva hjälp me avvänjning

4. Jag måste ha godis 7 dagar i vecka=) har jag godis hemma så äter jag upp d=)

5. Jag vaknar tidigt på helger suck så jag gå upp o kollar film då=(

6. D måste vara varmt i min lägenhet, tycker int eom o ha en massa jobbiga kläder på mej. Tycker vi ska inför mer sommar i Sverige=)

Denna utmaning skickar jag vidare till Johan, Jessika och Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback