Aj!

tredje dagen i rad jag går 5 km nu har jag ont i mina vader som bara den.... men men jag måste gå ner i vikt så d e bara o fortsätta...
Tycker jag e duktigt som gör d varje dag.=) Måste ju berömma mej själv hiihi
tog en lunch idag på ikea oxå för tredjedagen i rad=) d e ju halva priset tom i morrn så man får passa på, men nu börjar jag bli lite trött på ikea mat.

Sitter o kollar på men in trees.... kärlek där oxå... snyft vid denna tiden på året ska man ju var förälskad, varför träffar jag ingen. Träffar jag nån så...ja jag fattar mej inte på killar. Om man e intresserad varför bjuder d inte ut en o skickar lite gulliga sms...jag behöver uppmärksamhet=) Jag e ju lejon hihih
. måste nog ta en titt vad d e för fel på mej.. varför hittar alla kärleken utom jag *snyft* man måste kunna hitta kärleken mer än 1 g i sitt liv... VAR E DU?????

Jag hittade honom ju på bia nu me piraten Jack Sparrow...mums.... måste se den snart...
men hittade en ung Johnny depp från den undebara serien 21 jump street
kolla in så söt han e=)

jaja man kan ju drömma.. hoppas mr right kommer hit en dag o knackar på dörren....i´m waiting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback