Duktig jag e=)

Tisdag o fullt ös på jobb...stressigt värre me ny agent som man ska fatta hur man ska debitera... hann inte ma allt idag så får ta itu me d imrron...
kl 17 åkte vi till Rexam o gjorde studiebesök... jättekul o se hur d gör aluminiumburkar o snacka o fint lager... tror Rolf på Coldspes ska ta o göra sej ett besök dit o se hur ett lager ska se ut. Han har lite o lära sej=)
Fick räkmacka o kaka mums...
Efter d körde jag i ilfart hem o byta om o stack iväg till skrylle... måste få min dagliga 5km motion.... måste verkligen göra allvar me d, vill ju vara som jag var innan. Trvis inte som jag e nu.
Men som jag e så hittar jag annat o göra än att motionera, så fint d e i skogen så jag var tvungen o plåta lite=)image105
image104
image102

så nu e dax för Desperate Housewife....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback