jobbigt me barn

Vet inte hur man ska göra för att barnen ska förstå.
Caroline hade satt sin cykel på skolan i torsdes o ville inte cykla hem cykeln till mej så den stod där under natten.
Idag frågade var hennes cykel tagit vägen eftersom hon var hon hennes pappa den veckan den försvann. Då kom d fram att ¨nån hade sprakat sönder cykeln. Jaha d var den cykel, tycker man jobbar o jobbar men ändå räcker inte pengarna till, sen nu måste jag spara ihop en cykel till henne.D borde finnas nått mer bidrag till oss ensamstående för att köpa cyklar osv... Eller så får jag hitta mej en sambo=) men d e ju inte så himla lätt ju... d jag tycker om vill inte vara me mej o tvärtom jobbigt när d e så.
Snart helg..skönt eller neee jag ska ju jobba...=( men då blir jag ledig 2 dagar nästa v skönt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback