Oj, det ...

Oj, det var längesen jag bloggade.. jag skäms så dålig jag har varit.
Det har hänt mycket under detta året jag inte har bloggat..
Fortfarande singel visserligen, men har tagit bort mej från alla dejtingsajter som finns. Såååå skönt.
Får se om min prins kommer ridande på sin häst snart och plockar upp mig *ler*
Jag har börjat jobbar som konsult på Tetra Pak. Ett jobb som jag trivs med kanon.. kan verkligen inte klaga på nått där..
eller jo det kan man nog göra på alla arbeten. Men jag orkar inte klaga, jag e jätteglad att jag har ett jobb jag trivs med.

Sommaren börjar ta slut verkar det som... så trist för det hade verkligen inte skadat med lite mer sol och bad .
Nu kommer hösten med allt regn, men men det är ganska mysigt det med. En bra film när regnet öser ner utanför mmm mys=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback